undercontrol

nu sunt perceputa ca o persoana tocmai agreabila, sunt onesta in reactii fata de mine si de ceilalti si nu intretin prietenii in virtutea inertiei. dar am uneori niste simpatii ale naibii de ciudate, nejustificate, arbitrare. date fiind raporturile mele cat se poate de retinute uneori si latent-tensionate alteori cu colegii, raman mereu sincer ‘induiosata’ (cum sa numesc?) cand unii imi arata o amabilitate venita parca de nicaieri. o colega cu care am schimbat doar cateva vorbe in mai mult de un an imi explica azi cat de incantata e ca ‘candidez’ pentru reprezentant al anului, ca m-a votat. wow. d-ra ghita in schimb are o retinere vizibila fata de mine; asta de cand am rugat-o – amabil? – sa-si transporte zulufii de zana de pe banca, cartile si caietele mele. azi se tot ferea cu o atentie excesiva sa nu ma atinga cu haina pe care si-o stransese meschin pe scaunul de langa mine. cuierul statea aproape gol. ok. oricum nu am chef nici de prietenii, nici de justificari. ‘trenul’ prieteniilor proaspete – marca ‘studentie’ – a trecut deja; de fapt am decis sa nu ma urc. totusi in statie am intalnit cativa (alti) rataciti care cred c-au compensat lipsa ‘calatoriei’. deci sunt ok. suntem ok.

amuzant nemaipomenitul seminar de sintaxa. ce ma ‘freaca’ nu e ca nu inteleg, ci ca mi se pare, oricum ai lua-o, un adevarat monument adus inutilitatii si timpului investit aiurea. nostima e intr-adevar implicarea colectiva a colegelor mele care raspund in cor, cu o promptitudine care erupe direct din strafundurile pasiunii cu care sorb ele fiecare cuvintel din gramatica academiei, aceasta biblie a nesomnului lor si a setei de cunoastere. din 2 in 2 saptamani, miercuri seara, de la 18 la 20, sala 204 se-nfierbanta.


Leave a Reply

