backstage

stiu ca daca nu ies cat mai repede din starea sonora air & thievery corporation (bucatile cu potential depresiv, vezi beautiful drug), daca nu ma ridic din pat de sub patura si nu aprind luminile toate in camera, atmosfera zgomotoasa a revelionului o sa ma izbeasca mai rau ca trenul si o sa ma port urat cu oameni nevinovati si entuziasti din jurul meu, pentru ca toate agitatia lor imi va parea absurda. in fond, nimeni nu e obligat sa-ti/-mi suporte mizantropiile; cu atat mai mult in noaptea asta miezoasa, de care ne agatam parca ultimele sperante. (vezi cazul celor singuri – acestia, in chip fatal, vor trai disperarea cuplarii, ca nu cumva noul an sa-i gaseasca asa cum sunt, singuri adica. duamne fereste! – cum ar zice vinci.)

in rest, totul e perfect, ca-ntotdeauna. incerc sa-mi activez – e si asta un soi de disperare pana la urma – resursele vitale si sa reintru in circuit.

scurtcircuit.


3 responses to “backstage

  • rox

    si eu stiu ca daca nu plec din camera asta de camin pe unde o ard cu o prietena o sa ma apuce toate blestematiile singuratatii :)). adica, duamne fereste, tot vorba aia :D. oricum, ca tot nu mi-am facut assessmentu’ pe anu’ asta, marele avantaj de douamiiopt pt mine este de a fi descoperit distractiile status-ului de “single”(cu toate autopersiflarile sau autoexaltarile a la sex and the city) la care vine ca attachment chestia cu mizantropia, la promotie :D. eh, deci lamultiani, mai :)

  • voroncas

    doar stii ca (auto)ironia e marea salvare (chiar si – sau mai ales!) in chestiuni delicate precum singuratatea & stuff. :D
    deci, ce-ti propui pentru douamiinoua?

    p.s. io intre timp m-am aranjat & trecut in atmosfera sonora club-like. ;)

  • roxana e.

    imi propun sa ma tavalesc pe jos de ras, cu referire la mine, desigur :). dar si la altii :D. creca am si inceput cu dreptu’, ca sa zic asa. cu asta m-am ocupat aproape toata noaptea, si probabil si in somn :))

Leave a Reply

