oameni, cărţi şi idei proaste

  • nu-mi place cand ma trezesc diminetile cu tv-ul deschis unde zumzaitul si raguseala uniforma a vocii lui dan c. mihailescu se intretaie cu visele mele si-asa fragile; nu stiu cum se face ca un critic atat de apreciat ca el poate sa emita banalitati valuri-valuri despre cartile pe care le prezinta – asta cand nu le povesteste ‘efectiv’; ma uit de fiecare data la el si astept sa vad o sclipire de farmec personal care sa ma determine sa merg pe recomandarile lui, dar nu-mi iese niciodata; si nici lui, se pare.
  • nu-mi place noul format al emisiunii ‘citeste si da mai departe’, cu marius chivu – de un conventional, de o cumintenie stearsa si de o rigiditate care nu ma fac decat sa-l regret oarecum pe ioan t. morar, in calitatea lui de moderator relaxat, mereu ‘pus pe sotii’, ca sa zic asa.
  • bomboana de pe coliva (cu care voi incerca sa nu ma-ntind prea mult) e campania asta masiva de ‘literaturizare’ a poporului a carei imagine e un marius tuca sau un cristoiu. cu maxima sinceritate si oripilare marturisesc ca-mi vine s-o iau la goana de nebuna cand il vad & aud pe tuca, cu o voce si o morga absolut lugubre, ce exprima fatalitatea, ca zice ‘citeste!’. [sa mor io dac-as citi ceva in conditiile astea…] de ce au oamenii astia expirati senzatia ca daca iei brusc o moaca solemna-incrancenata-fatala, vecina cu constipatia, cand vine vorba de cultura & arte devii mai convingator?

17 responses to “oameni, cărţi şi idei proaste

  • Vinci

    Si tu exagerezi

  • Neazapada

    E un contrast destul de frumos intre Dan C. de la Pro Tv si Dan C. din Idei in Dialog. Probabil ca simte nevoia sa se puna la mintea telespectatorilor. Ori este inhibat de balbaiala lui proverbiala. Cat despre Marius Tuca si Cristoiu si toti ceilalti de-o seama; zlbz, astia intotdeauna au mimat cultura si cum au invatat de mici ca arta adevarata se face doar pe la inmormantarile noastre ortodoxe, se comporta ca atare ca sa le iasa ca la carte. Ei vorbesc despre cultura cu adevarat doar in tandem cu Mircea Badea si Victor Ciutacu. Stii de ce, nu? Pentru ca Tuca si Cristoiu il aduc pe Thanatos si Badea cu Ciutacu il baga pe Eros(bine, un Eros mai de Balta Alba, poate chiar Ferentari).

  • Habeder

    Presupun ca Andreea Raicu si Mihaela Radulescu ti-au parut mult mai convingatoare.

  • voroncas

    @Habeder:
    deci cam asta ai vrut tu sa-ntelegi din ce-am scris?

  • the mad hatter

    @Habeder: as putea sa te intreb acelasi lucru…

  • the mad hatter

    @the mad hatter: tu nu esti adevaratul eu!
    @Habeder: am putea sa te intrebam acelasi lucru!

  • the mad hatter

    @the mad hatter: normal ca eu sunt eu!
    @Habeder: Presupun ca nu ai inteles nimic.

  • the mad hatter

    @the mad hatter: voiam sa zic ca tu nu esti eu
    @Habeder: da’ tu ce te bagi dom’le ?!

  • voroncas

    @the mad hatter:
    nici eu.

  • Habeder

    Sa vedem daca am inteles bine : ai vrut sa spui ca cei doi nu sunt potriviti pentru a promova campania asta. Nu te contrazic . Doar ca mi s-a parut nedrept sa te limitezi numai la ei .
    In rest…cam multa ostilitate pe aici , fata de un nou venit (in special din partea unuia dintre cei doi “the mad hatter”).

  • voroncas

    de fapt, ceea ce ai spus (si spui) mi se pare absolut just.
    m-a deranjat, in schimb, asa-zisa presupunere pe care ai facut-o; pentru ca, dac-ai fi fost (mai) atent la tonul post-ului meu (si la altele anterioare, de pilda), ti-ai fi dat probabil seama ca e pur si simplu gresita.
    partea nostima in toata povestea e ca nici nu mi-am amintit, cand am scris, cine mai promoveaza campania; cred ca imaginea lui tuca, de la finalul spot-ului, mi-a ramas in minte prea pregnant. cat despre cele 2 personaje amintite… ridicolul e, intr-adevar, la cote inalte.

    in alta ordine de idei, am senzatia ca tu insuti ai provocat cumva ‘ostilitatea’ asta. :) caci, altfel, io as numi-o (doar) ‘joaca’.

  • the mad hatter

    @voroncas, Habeder: nu am vrut sa fiu “ostil”. mi s-a parut ca e unul din schimburile alea de replici gen: A: “Mie nu-mi place basescu…” B: “Aha, pai da, ti-ar fi placut ceausescu sau iliescu, nu?!”

  • Habeder

    @the mad hatter: Si cea mai buna cale de a ma combate a fost:”da’ tu ce te bagi dom’le ?!”. M-a durut , sa stii…A sunat ca replica ce mi-a marcat copilaria : “Tu ce cauti aici ? Du-te si te joaca la scara ta !”

  • the mad hatter

    @Habeder: pai daca faci galagie in scara, ies vecinii. daca faci galagie pe trotuar, iti arunca de sus apa in cap. morala: cand esti in scara straina te joci cuminte, nu ascunselea, nu cu mingea (ca ti-o ia), nu ii inveti “prostii” pe ceilalti :)

  • voroncas

    atunci ce bine de mine c-am copilarit la curte, la tara. ;)

  • Vinci

    Asa-ti place tie sa vezi jumatatea plina a paharului… Bucurestenii ar avea alta parere.

  • voroncas

    pai da, mai ales bucurestenii aia [dintre noi :p ] care stau la casa. :D

Leave a Reply

