gaudeamus, astea

vineri fu la gaudeamus si multasteptata lansare a cartii noastre, “scrisoarea de iubire, dragoste, amor”. au vorbit niste uameni; carmen musat, iulian baicus si alti ganditori, mai mult sau mai putin studenti. am stat in spate si am chicotit. intre noi, barbatii, cum s-ar spune. antoaneta tanasescu, intr-o forma radiindă (!), n-a pregetat sa-si exprime, inca o data si-o data, iubirea (dragostea, amorul…) pentru vinci, “iubirea ei secreta”, alaturi si de emilian (dar mai putin!), marturisindu-i domnisoarei care-o insotea… asa sunt eu, imi pierd mintea dupa cate un baiat! dar in fine!

am gasit “noaptea sexuala” a lui quignard cu 65 lei. am luat-o, m-am bucurat nitel si apoi destinul a ales s-o fac cadou, aproape impotriva vointei mele. tristetea fu maxima, desi dorinta de a o pastra se indrepta nu atat spre continut – sumar, de altfel -, cat spre ‘ideea’ de (o astfel de) carte.

dar mi-am revenit repede, cu carticele de la paralela 45 si art. si un super-mega-dictionar longman recent, la un pret penibil. desi produsul nu prezenta (mici) defecte, vorba aia! ne indreptam victoriosi spre iesire, io si cu vinci, care mai de care mai mandru (sau trufas) de achizitiile livresti, inca buimaciti de stralucirea si opulenta marilor (si trufaselor) edituri, de forfota si caldura inabusitoare etc., cand, din senin, modest, umil etc. – dar nu fara demnitate, ce-i drept – se apropie de noi un domn in varsta, tinand in mana o carte si o sacosa in cealalta, si ne intreaba: “nu va suparati, un volum de epigrame nu v-ar interesa?” nu, multumim… si ne-am carat usor deprimati.


3 responses to “gaudeamus, astea

  • Poiana lui Mayuma

    @voroncas, Pai de ce nu ati venit la mine, va invitam pe amindoi la o cafea. Eu am disparut pentru ca imediat incepea lansarea de la Paralela 45. Mai ales ca erati asa de deprimati amindoi…

  • perkele

    dar mai spune-mi, te rog, despre această antoaneta şi la ce mod îl vrea pe vincenţiu. să-l simtă-n ea? să-l smotocească? să-l pupe pe frunte? să-i zburlească firişoarele de păr de pe piept? sunt prea curios?

  • voroncas

    @Poiana lui Mayuma:
    pai ne-am tratat cu cartile cumparate, pana la urma!

    @perkele:
    pai l-a mangaiat nitel pe obraz, pentru inceput. oricum, ideea e ca gaina batrana… hehe.
    altfel, hm, esti umpic scarbos!

Leave a Reply

