din nou în căutarea lui mihai mîndra

în ciuda vieţii-mi liniştite – aşa cum ştim cu toţii că mi-am refăcut-o în urma evenimentelor din tristul mai 2009 – dujmanii, cu voia sau fără de voie, continuă să-m’ facă rău. deşi trecut-a aproape un an, “şcoala resentimentarilor” (hehe!) revine, fără sens, în forţă. (a se vedea noile şi încrâncenatele intervenţii, probabil cu intuiţia extraordinară că profesorul mihai mîndra este un subiect cumva vejnic, mereu valabil, cum s-ar spune, adică – de ce nu?! – mereu pe la modă.) mai mult de atât, dovada (nefilologică, neştiinţifică etc. – ca să nu mă mai frece pe la cap cei ce-şi zic uameni) că “povestea” mihai mîndra e dintre cele ciclice (deci sacre, foarte aproape de stucturile mitice – şi o spun fără să trebuiască să mă hazardez prea tare!) şi nemuritoare, tâşnită din propria-i cenuşe, se află chiar aicişea, printre căutările înverşunate care dus-au spre blogul meu. desigur, termenii de căutare nu onorează nici una dintre părţile implicate, mihai mîndra, respectiv studenţii de pe la litere şi limbi străine, reduşi la cap în felul lor, mai ales acu că vine sesiunea – a dreacu’!

mihai mandra si studentele frumoase de la
ce fel de studente ii plac evreului mihai mindra
profesorul mihai mandra se uita dupa studente
mihai mandra la lma comentarii fosti studenti
ce parere au studentii despre mihai mandra
mihai mandra la lma ii plac studentele
profesorul mihai mandra se uita dupa fete

cum sa iau examenul la mihai mandra?


2 responses to “din nou în căutarea lui mihai mîndra

  • ap. 55

    tot ce pot sa-ti spun e ca sta in drumul taberei si acum doi ani am fost tentata sa-i fac o zbranca din ratb. eram in ultimul an si aveam restanta la civilizatie americana, m-am controlat cu greu cand l-am vazut langa mine.

    p.s. nu stiu daca ii plac studentele. nu stiu daca ii mai place altceva in afara de salata pe care o mananca in timpul examenelor.

Leave a Reply

