conferința ”goya în literatură” la MNaR

pentru literați și nu numai,

  • miercuri 28 aprilie, orele 17:00, MNaR (sălile kretzulescu, unde-s expuse și ”capriciile” domnului goya)
  • conferința e susținută de leonardo romero tobar, profesor de literatură spaniolă la universitatea din zaragoza
  • ideea e cum se reflectă figura lui goya – atât ca biografie, cât și sub forma ”temelor goyești” – în arta și literatura din secolul XIX până prin zilele noastre
  • treaba se ține în limba spaniolă, cu traducere simultană în română
  • participarea e gratuită, pe bază de înscriere la (021) 313 30 30, interior 923; sau pur și simplu luați legătura cu mine în timpul rămas!

vă așteptăm!


6 responses to “conferința ”goya în literatură” la MNaR

  • Razvan

    Plm, in afara de Domnul Goya nu-mi vine-n cap alta literatura. Si ce cauta un profesor de spaniola la conferinta cand ar fi fost suficient Birlic?

  • voroncas

    Cacat Birlic – de DOD ai uitat?!

  • mihai

    interesting ‘matters’ u’ve got ‘here …

  • alexandra

    buna, ma numesc alexandra si sunt anul 3 la limbi straine, sectia limbi moderne aplicate. mai am doar foarte putin pana termin dar ma lovesc de un obstacol. acesta se numeste profesorul mihai mandra de civilizatie americana. motivu pentru care am vrut sa-ti scriu este de a te intreba daca tu stii ceva de felul in care procedeaza la restante. mai concret, daca da acelasi subiect ca la examen. pot spune ca sunt destul de stresata pe aceasta tema si am auzit tot felul de variante ca ar fi posibil nici acum sa nu te treaca, in asa fel incat sa nu poti da licenta. poate ti se pare ciudata metoda mea de abordare si sper sa nu postezi mesajul asta, doar sa il citesti si te-as ruga, in masura in care poti, sa imi spui daca este posibil sa dea la restanta aceleasi subiecete ca la examen. mi-ar fi de mare ajutor pentru ca, din pacate, nu cunosc fosti colegi din anii anteriori.
    iti multumesc anticipat

  • voroncas

    salut,

    ti-am raspuns pe mail, dar adresa pe care ai lasat-o in mesaj nu era valabila. poate revii, ca sa nu-ti scriu aici.

  • alexandra

    ok. uite. poate merge aici:)

Leave a Reply

