o șanse profesională (de ce nu?)

pentru că practic nu sunt altceva decât o nenorocită, iaca din ce ne-nfruptăm azi: s-a primit la muzeu un mail frumos măiestrit al unei dudui adânc pătrunse de patima de sine și a angajării (aceasta din urmă fiind, ce-i drept, justificată în vremurile de față). însă motivul pentru care probabil n-o va angaja nici draq se vede atât de limpede, încât alte explicații ar fi redundante. să dăm drumul filmului:

Stimată Doamnă,

Motivul pentru care ochii dumneavoastră scrutează aceste rânduri este unul deloc încâlcit: râvnesc să mă alătur echipei Dumneavoastra.

Pe băncile comuniste ale Facultăţii de Litere, am învăţat să mă răsfăţ cu prezenţa cărţilor, iar la ultimul loc de muncă, am învăţat cât este de apreciat spiritul organizatoric, simţul responsabilităţii şi capacitatea de adaptare într-o mulţime de conjuncturi.

După ce am demonstrat cât de original şi eficient pot să răspund la telefon sau cât de elegant pot aranja nişte dosare, ţin cu tot dinadinsul să-mi şlefuiesc aceste abilităţi într-un domeniu mult mai motivant şi stimulativ.

De aceea, este bine de ştiut faptul că mă definesc după cum urmează: organizată ca o furnică, conştiincioasă ca un elev în prima zi de şcoală şi mai ales, pun suflet în tot ceea ce fac (unii ar îndrăznii chiar să mă numească perfecţionistă).

Dacă vă declaraţi satisfăcut(ă)  de ceea ce pot oferi, aş fi încântată să stabilim o întrevedere.

Cu simpatie,

Animala-De-Mine (căci numele e irelevant când avem de-a face direct cu arhetipuri ale prostiei.)

și asta fu nesăbuita poveste a încă unei absolvente de litere, odată ieșită în lumea rea să-și caute norocul.


12 responses to “o șanse profesională (de ce nu?)

  • Lolek

    E parodie. si-a batut joc de voi, ma:)

  • voroncas

    nici o sanse :) era si un cv atasat, scrupulos facut etc. asta daca nu stii tu ceva sigur (deci tu erai?) :p

  • Lolek

    mi-ar fi placut sa fiu:)) e beton:))

  • primiţi cu siviu

    şi eu zic că şi-a bătut joc de voi! “După ce am demonstrat cât de original şi eficient pot să răspund la telefon sau cât de elegant pot aranja nişte dosare, ţin cu tot dinadinsul să-mi şlefuiesc aceste abilităţi într-un domeniu mult mai motivant şi stimulativ.” asta sună a ironie… sau nu?!

  • voroncas

    ah, clar e (auto)ironie aici, da’ tot prost ii iese, pana la urma. :)

    p.s. tot ironie sa fie si “indraznii”-ul ala?!

  • Bogdan

    hai dunno! dar în marketing, de exemplu, “i-urile” ar fi catalogate drept aspiraţionale…

  • mihaicirjan

    nu stiu, mie mi se pare ca e un lovire de cilizatii (!!!), mai degraba decat ironie sau prostie. adica scrisoarea e “glumeata,” oricat de prost ar fi sensul in care e glumeata. ori daca te uiti atent e glumeata in felul in care “Liceenii” era glumet. dupa mine suna a anii 70-80 de la o posta, ceea ce nu e chiar asa dubios. asa facea glume si profa mea de romana, cu vagi ironii aproape interbelice. or, tipa a facut facultatea inainte de ’89, iar la Litere era destul de greu sa intrii atunci. geniala nu pare,mai mult, foloseste cuvantul “ravnesc” cu cochetarie, deci inseamna ca stie ca suna ca dracu’ dar ii se pare ca suna ca-dracu-“glumet” de unde rezulta ca a intrat la litere cu nota mare, dar nu a tinut pasul cu aia destepti, dimpotriva, s-a secretarizat desi continua sa aiba note mare; probabil l-a intalnit pe nedelciu si i se parea un neserios.
    adica mie asa mi se pare.

  • mihaicirjan

    iar “i”-urile sunt dubioase, dupa parerea mea (vezi mai sus). mult prea dubioase pentru a fi folosite.

  • voroncas

    in mail era atasat si un cv (cu poza chiar). tipa e nascuta-n ’85 (!) si acu facea master la universitatea crestina cantemir. (de ce uare?!)
    altfel, mda, e dubios-anacronica in retorica.

  • mihaicirjan

    vai, ce naspa! si tot argumentul meu pleosc!

  • voroncas

    pai si io initial citisem ca a terminat facultatea in ’85 si mi se parea justificat stilu etc. deci problema ie a ei, clar!

  • Adrian Haidu

    eu cred in interpretarea lui dan. poate i-a facut scrisoarea maica-sa!

Leave a Reply

