ursul lui dumnezeu, online

sacrul se manifestă când ne așteptăm cel mai puțin și ia forma celor mai banale întâmplări… stăteam io în tihnă azi după-amiază și mâncam struguri. deschid messul și văd că-mi dăduse una add, cu mesajul „stefan voronca”. aveam și un offline de la ea, „bună, cami sunt”. io, naivă, cu frică de dumnezeu și fără prea multă imaginație, îi zic că mă confundă, în loc să profit de ocazia ce tocmai mi se deschide în fața ochilor și care n-are cum să fie o simplă coincidență. era să pierd calea, dar am regăsit-o, astfel:

Vasileniuc Camelia: Multumesc
Voroncas: dar n-am inteles cine esti. cred ca ma confunzi
Vasileniuc Camelia: Voronca Stefan cunoscut?
Vasileniuc Camelia: Sunt colega cu el.
Vasileniuc Camelia: Secretara Editurii
Voroncas: http://www.librariaeminescu.ro/isbn/973-8926-55-4/www.teasteptaminlibrarie.ro
Voroncas: ?
Voroncas: :))
Vasileniuc Camelia: Este adresa data de el.
Voroncas: ai citit cartile mele?
Vasileniuc Camelia: Nu
Voroncas: cum asa/
Vasileniuc Camelia: ??????????
Voroncas/Vinci: fata mea, stai ca te-am ametit putin si am inceput prost
Voroncas/Vinci: te intreb daca ai citit Everghetinosul
Vasileniuc Camelia: Nu.
Am inteles
Voroncas/Vinci: se afla in acest moment la targul Gaudeamus.
Voroncas/Vinci: e redusa cu 2 lei. Am vorbit cu celelalte surori sa faca sacrificiul acesta
Voroncas/Vinci: ca sa raspandeasca in laicitate
Vasileniuc Camelia: Multumesc pentru sugestie.
Vasileniuc Camelia: Si informare.
Voroncas/Vinci: Fata mea, vreau sa te intreb ceva, totusi. Tu stii cine sunt Eu?
Vasileniuc Camelia: Pai dupa cum vezi, nu. probabil adresa de e-mail nu este aceeasi cu cea de pe mess
Voroncas/Vinci: pai, e imposibil sa fie diferita, daca e pe serverele sfinte ale celor de la Yahoo
Voroncas/Vinci: eu sunt Ilarie Voronca
Vasileniuc Camelia: Si vad alt nume
Voroncas/Vinci: poetul avangardist care s-a sinucis si care nu avea cum sa fie blagoslovit de Dumnezeu din motive pe care cred ca le intelegem amandoi
Vasileniuc Camelia: :)
Vasileniuc Camelia: Ok. Este o greseala.
Voroncas/Vinci: Sunt ruptul lui Iuda
Vasileniuc Camelia: :)
Voroncas/Vinci: E o datorie sa zambesti omogen la orice replica?
Voroncas/Vinci: indiferent de circumstanta, calitate, ton, context etc.?
Voroncas/Vinci: Asa iti Dicteaza?
Vasileniuc Camelia: :))
Voroncas/Vinci: Fata mea, totul a fost o gluma. Si treaba cu poetul si cu totul. Eu chiar sunt Stefan Voronca, poetul care s-a sinucis
Vasileniuc Camelia: Doresti o vorba de duh?
Voroncas/Vinci: da
Vasileniuc Camelia: ok
Voroncas/Vinci: Fata mea, vreau sa te intreb totusi ceva intre timp: tu esti ursul din poza?
Vasileniuc Camelia: Dupa cum se vede, da
Voroncas/Vinci: Multumesc. Acum astept vorba de duh, pls
Vasileniuc Camelia: ……………………….
Voroncas/Vinci Mi-e greu sa descifrez vorbele-ti criptate
Vasileniuc Camelia: Dar ce in versuri vorbesti
Voroncas/Vinci: Fericiti cei saraci cu duhul, caci ei vor mosteni imparatia Domnului. Si acuma te intreb, cum e asta o vorba de duh, din moment ce se submineaza duhicitatea din ia?
Voroncas/Vinci: *duhoarea
Vasileniuc Camelia: ia sau ea?
Voroncas/Vinci: i-ao cum vrei
Voroncas/Vinci: (fata mea)
Voroncas/Vinci: am capacitatea sa-ti spun ‘ursoaica mea’, pls?
Vasileniuc Camelia is typing…
Vasileniuc Camelia: Ok. Hai ca nu am timp de stat la sotiiiiiiiiiiiiiii
Voroncas/Vinci: dar candva cand vrei sa te eliberezi de toate cele, poti veni la mine si ne putem bucura asa, ca intre urs si om
Voroncas/Vinci: esti tare simpatica in poza aia. as vrea sa-ti descopar dedesubtul blanii


7 responses to “ursul lui dumnezeu, online

Leave a Reply

