lecturi urbane plm

azi mergând pe magheru, în față la scala, „ziua-n amiaza mare”, mi-am luat pur și simplu un pumn zdravăn în cap de la o boschetară. instinctiv m-am ferit (degeaba) și am țipat. ciudat, nu prea treceau oameni prin zonă.

și-asta a fost – crec-o să plec la steaua. (btw, nici claudiu răducanu n-o duce mai bine, e curier rapid prin barcelona, după ce l-au dat soacră-sa & nevastă-sa afară din casă.)

bagi pula-n bucurești.

[later edit] posibil ca boschetara aia să fi fost iisus deghizat să mă pună la-ncercare, acu, în preajma sărbătorilor pascale…


23 responses to “lecturi urbane plm

Leave a Reply

