barthes

martie 1980 (deci luna în care a murit), interviu în playboy-ul francez. despre mâncare, diete & cure de slăbire – și perversitatea lor.

The Shape I’m In


(din “on signs” de marshall blonsky, p. 33-34)


11 responses to “barthes

  • Laura

    Saru’mana. Chestia asta, pe langa ca e foarte misto si – zic eu dupa ce m-am ingrasat – adevarata, e aur curat pentru proiectul meu despre corp. A propos de proiecte, tu pana la urma iti faci dizertatia pe Barthes sau il iubesti asa, in mod gratuit?

  • voroncas

    aici mi s-a parut un barthes mai… scuturat de podoabe, ca sa zic asa :)
    altfel, “sentimentele” mele fata de el sunt de o gratuitate nesimtita, dar mi-a trecut vag prin minte c-as putea sa le si “oficializez” cumva. candva.
    banuiesc c-ai citit si alte bucati despre (sau din?) corp de-ale lui.

  • roxxxana

    “it is only when you sleep that you know you are not doing smth wrong” ? ntz ntz, nush ce sa zic despre asta! ma rog, poate el nu tragea la aghioase cand ii ciocaneau proiecte la ushe! sau nu simtzea ciocaneala dela camuflaju de grasime! altfel, dragut

  • voroncas

    nu creca dadea barthes pe-afara de ospitalitate cand ii bateau proiectele in ushe – le-o inchidea in nas!
    (a si pierdut o bursa pa motive de-astea. ma rog, el scria intre timp alte chestii decat cele cerute.)

  • Laura

    Aaa, pai tema corpului revine si in ‘barthes par barthes’, si in ‘chambre claire’, si in ‘le neutre’; e specifica pentru scrierile tarzii. Dar am senzatia ca era acolo dinainte, cel putin de la ‘placerea textului’. Oricum, tu cred ca il stii pe barthes ceva mai bine ca mine. Eu acum ma indeletnicesc cu foucault, nu degeaba o fi el ‘evanghelistul’ meu [stii tu contextul]; formula asta mi se pare teribil de inspirata de cand am dat peste un articol care se cheama “foucault – virgin or saint”, m-am distrat copios. Poate le povestesc maine de el colegilor si ajunge si la tine zvonul. Salutari si spor cu scrisul.

  • Laetitia

    Oh well, commentul meu nu va fi atat de smart…I can only say- interviul mi s-a parut indeed low fat, but…very tasty.

  • voroncas

    Laura,
    asa-i, cam tot ce-i dupa ’70 clocoteste de atata corp :) din fericire pentru noi, cititorii, as zice.
    pai sa-i arati articolu si lu caius :p

    Laetitia,
    low fat & low sugar doar in aparenta, mi se pare :D

  • Emilian

    ideea e ca, daca vrei sa fii scriitor misto, sau sa ai un corp de Playboy tre sa mergi la sanatoriu in Elvetia, eventual intr-un oras cu un nume format din 4-5 cuvinte (preferabil frantuzesti). Ori e ceva in aer, ori au asistentele alea ceva special. :XO :XO :XO Swiss me

  • voroncas

    si sa fii cel putin gay. si sa preiei modelu din muntele vrajit. in fine, e o reteta intreaga. mai avem de… jucat afara!

  • Erotica lui Barthes « sex reader

    […] Restul interviului, aici. […]

Leave a Reply

