se poartă cancerul

în aceeași notă sumbră de contemporaneitate, aflu că tocmai a avut loc „pasarela”, un festival de modă & design, organizat de institutul francez și ambasada franței și cine-o mai fi. atmosferă alternativă, elite, snobi, oameni subțiri, boemi, oameni cu viziune, urbani, hiper-estetism, în fine, frumos, cine sunt eu să-i judec? cine sunt eu să judec niște oameni care arată în halul ăsta, de exemplu:

dar, contrar aparențelor, pe mine în toată povestea asta nu mă preocupă esteticul – căci doar frumosul e subiectiv! -, ci aspectul medical. :( printre toți acești oameni frumoși, am dat peste el

… și nu înțeleg de ce nu-i spune nimeni că are o tumoare pe cap… poate încă mai are șanse, deși pare, ce-i drept, un stadiu avansat al bolii. poate punem de o campanie să-l ajutăm cumva, e o chestiune umană de maximă urgență. nu e vina lui, gândiți-vă că oricare dintre noi putea fi în situația sa… (eu deja le-am făcut o întrebare pe fb celor de la institutul francez, aștept să văd și inițiativa lor.)

unele voci îl iau peste picior, numindu-l în batjocură „regele hipsterilor”, dar nu despre asta este vorba acum. (iată-l și mai de aproape, să-l identificați cum trebuie.)


9 responses to “se poartă cancerul

Leave a Reply

