loganul nu cunoaște limite

dacă credeați că un logan condus de un mecanic țigan nu ține la coborâre pe drumul șerpuitor de la cota 1400 până „jos” în sinaia, încărcat cu 8 oameni (adulți, iar nu copii sau bebeluși), 3 în față, 5 în spate (dar nu și în portbagaj) și nu ajunge teafăr și nevătămat la destinație, deși circulă și pe contrasens ca să ia curbele, înseamnă că aveți o viziune îngustă și convențională asupra vieții (și morții). căci am fost acolo, iar geometria deformată a poziției în care stăteam a făcut posibilă prinderea părului meu în geamul, deschis și apoi închis, de la mașină. „io l-aș depăși pe ăsta din față, da’ văd că se supără doamna”, zice țiganu’ referindu-se la mine. îmi pare rău că m-a judecat greșit, mie doar îmi era frică de moarte, cum îmi e tot timpul, nimic mai simplu.


6 responses to “loganul nu cunoaște limite

Leave a Reply

