totul despre audrey tautou

această audrey tautou mă plictisește de moarte. numai când îi văd moaca. (de curând am revăzut întâmplător la tv ensemble, c’est tout, cu ea și cu omniprezentul ăla din jeux d’enfants, două labe de filme, de altfel. nu știu cum se face, dar audrey tautou tre să fie mereu tipa aia discret-banală și totuși fatal de fermecătoare, te unge pe suflet, o pui la rană, la tumoare, unde vrei.) în fine, unele voci spun că seamănă cu audrey hepburn, logic. vocea din străfundurile mele îmi zice că seamănă cu inzaghi (când nu dă gol, adică rar).

     

și nu vă obosiți să-mi spuneți că nu seamănă, că chiar mă supăr. (și profit de ocazia asta ca să readuc în atenția tuturor alți frați de cruce, pascal bruckner și gregorian bivolaru.)


12 responses to “totul despre audrey tautou

Leave a Reply

