perspectivele copilăriei

în clasa a IV-a mi-am început primul jurnal. îmi amintesc perfect că am notat următoarele: aș vrea să fac sex cu costin [coleg de clasă], doar să nu rămân însărcinată și să nu afle nimeni. plus alte povestiri non-erotice, despre cum m-a dat învățătoarea afară din clasă sau cum am rămas io cu clanța în mână când am intrat în clasa vecină să cer o cretă și toți copiii au râs de mine. (mare chestie.)

apoi la scurt timp, date fiind informațiile compromițătoare amintite, am ars jurnalul, primul meu jurnal. l-am băgat în sobă, filă cu filă. a fost un gest înțelept la vremea aia, la care ulterior, cu oribilele jurnale ce au urmat, nu m-am mai încumetat.

iar până-n clasa a IV-a am fost un copil fericit.

la 6 ani scrisesem deja prima scrisoare de amor.


7 responses to “perspectivele copilăriei

  • vali

    cat de tare e scrisoarea! cu inimioare si tot tacamul :))))

  • voroncas

    :) pe mine inca ma amuza latura… meta-discursiva a scrisorii: in loc sa zic de iubire si astea, io-s mai preocupata de ideea de scrisoare, de scriere si alte detalii ‘administrative’.

    de ‘AILAVIU’ nici nu mai zic!

  • Andreotti

    „ailaviu”e genia!!!!l…scrisoarea e geniala, e criminala!!!…doamne, si eu mai am mostre d-astea!!!!!….nu le-am ars!:)))))))))))))))))))))

  • vali

    ”ailaviu” este oricum partea ce mai tare, esența scrisorii și incununarea intregii declarații. legat de partea administrativa, te-ai dovedit înțeleaptă și practică. dacă îți scria de mână și nu înțelegeai? :)) btw, i-ai trimis-o baiatului și dacă da, ți-a răspuns?

  • voroncas

    @Andreotti
    da, trebe pastrate. nu se mai scriu biletele de-astea in zilele noastre! :D

    @vali
    da, imi faceam griji pentru ca el tocmai intrase in clasa I, deci sigur stapanea deja tainele scrisului. oricum, documentul n-a mai ajuns la el pentru ca m-a “prins” mama cu el in mana, impaturit bine, dimineata cand plecam la gradinita. dar destinul a decis mai bine asa :p

  • vicuslusorum

    Si, if you don’t mind, in ce an a fost scrisa misiva?

  • voroncas

    dupa calculele mele autobiografice, reiese ’93-’94

Leave a Reply

