ultimele mizerii

înainte să adorm, seara, aud tot. abia atunci îmi dau seama cât de absurd e să-mi aud în miezul nopții vecinii cum se pișă. apoi cum trag apa. mă uit la jurnalul cultural, unde marius constantinescu prezintă decent una-alta, premiul nemțesc al lui cărtărescu, dosarul francofoniei de la dilema cu mircea vasilescu în platou. habar n-am cine e marius constantinescu; cert este că-i știu toată viața de pe facebook, are copil mic, poze cu nevastă-sa lăuză, poze de la aniversări, din chiar miezul casei lor. e, într-adevăr, ceva îngrozitor. nici măcar de o formă autentică, prețioasă de voyeurism nu mai putem avea parte, pentru că totul e deja arătat. știm tot, ne-am plictisit de toate, nu mai putem uita nimic. ca atunci când pui sită la cadă, la chiuvetă și apoi trebuie să strângi din ea mizeriile, părul, reminiscențele, adică exact ceea ce nici nu trebuie să vezi vreodată, ceea ce e făcut să dispară pentru totdeauna pe țeavă.


2 responses to “ultimele mizerii

  • Micawber

    Recunosc ca sunteti primul om de care am auzit ca se uita la emisiuni din astea, dar probabil isi au si ele publicul lor, nu-s eu chemat sa decid. In rest, face si insul acela ce vede ca fac si cei din jurul lui, probabil nu-i nici mai bun, nici mai rau decat majoritatea concetatenilor nostri, asa ca nu i-as da atentie.

  • voroncas

    N-as zice acu ca sunt vreun fan al jurnalului cultural, dar cand il prind nu ma grabesc sa schimb canalul :)
    Cat despre acest Marius Constantinescu, mai degraba s-a nimerit el acolo sa ilustreze fenomenul despre care vorbeam.

Leave a Reply

