tv-ul ca bordel sau cum daniela gyorfi îmi taie cheful de viață

cam o dată pe lună îmi place să mă uit la tv, mă uit la tv cum s-ar duce un bărbat la bordel. mut canalele într-o veselie, niciodată nu știu peste ce o să dau pe programul următor și asta mă excită mult. ajung la capăt și apoi apăs iar pe 1, pentru că între timp, cât am mutat io, cine știe ce se va mai fi întâmplat. în general îmi place tot ce văd, rămân cu gura căscată, printre preferatele mele sunt știrile de la kanal d, știrile fatale. mă uit o oră-două cu bale de plăcere la gură și aștept să intre căcatu gros.

ce nu-mi place, în schimb – ba chiar mă deprimă de-a dreptul – este când dau peste daniela gyorfi. ea, spre deosebire de suratele sale de showbiz, îmi strică toată distracția, îmi taie orice erecție. pentru că de mult nu mai vine prin emisiuni să se simtă și ea bine sau să facă prostimea să se simtă bine, cum face orice cârnat la tv; nu, ea vine setată deja cu mecla tragică, desfigurată (mai ales între gură și nas, să vă uitați), buhăită, căzută, ca să povestească și să ne amintească pentru a mia oară de năpastele vieții ei mizerabile: că mă-sa e paralizată (în continuare) și cum a șters-o de căcat și cum a umblat toată viața prin spitale cu ea și nimeni n-a ajutat-o, iar acu de când a devenit mămică (greu de crezut c-a ieșit ceva viu din ea) îi e și mai dificil, că mă-sa e tot paralizată și n-are cum să aibă grijă de nepoată-sa pe care, din lipsa unei bone competente, e nevoită s-o dea la creșă, plus că nici pela radio n-o mai dau ăștia. deci daniela gyorfi nu ne mai amuză și pe noi cu un crac, cu un cur, cu o țâță d-aia mutilată, nici manele nu mai cântă cum știa odată și nici scandaluri zgomotos-obscene marca zăvoranu sau bahmuțeanu nu mai poate stârni, căci ea e probabil la modul cel mai real ruptă-n două, căzută în ultima mizerie, dar, vezi tu, mie ca spectator mi se rupe, vreau să văd moloz poleit, vreau show nemernic, vreau, pentru câteva secunde cât rezist pe un canal, nițică magie, fie ea și de cea mai proastă calitate. nu vreau să-mi spui cu lacrimi în ochi că tre s-o întorci de pe o parte pe alta pe mă-ta imobilizată la pat, pentru că știu că chiar așa e. așa că danielo gyorfi te rog io stai acasă să vezi de mă-ta și de fi-ta că prea vii și rupi vraja televiziunii și mă lași cu buza umflată. vino cu o poveste vie, vino cu sex, chiar dacă nu se mai fute nimeni cu tine acu la cât de zbârcită și stacojită stafidită ai ajuns. mulțumesc.


6 responses to “tv-ul ca bordel sau cum daniela gyorfi îmi taie cheful de viață

  • gadjodillo

    daaaa… consimţ. doar că mă întreb de ce mă-sa sîntem atît de pudici cînd vine vorba de durere şi chin real şi ni se rupe-n paişpe cînd e cosmetizat a la hollywood in filme sau cind e văcsuit ca un cur cu sclipici, la televiziunile noastre de căcat?
    şi peste toate, în cîteva săptămîni rămînem şi fără cultural…

  • Lotus

    pe TVR mai bagă filme bune

  • Dimitri

    Daca e adevarat ce spui, mi se pare foarte grav. Eu unul nu imi imaginam ca oamenii pot fi asa si mai ales la televizor. Este absolut infiorator si rog toata blogosfera sa scrie despre asta, da’ cu putin umor asa involuntar, pentru orgoliu. Trebuie luate masuri drastice si mai ales urgente! Lumea trebuie schimbata si de unde sa incepem daca nu de la a ironiza astfel de mizerabili! Un post pe zi in care sa vorbim despre cat de aiurea este daniela gyorfi este absolut esential in demersul nostru. Nu va pierdeti speranta, oameni! Suntem in chestia asta impreuna, legati de energia negativa si de mircea badea, bineinteles!

  • voroncas

    dimitri, mai, esti un rupt in cur si asta ma intristeaza

  • Dimitri

    da, dar eu nu-mi bat joc de mine. stai jos, elev de clasa a opta.

  • voroncas

    acu mi-e teama c-o sa ma lasi corigenta, repetenta chiar!

Leave a Reply

