fashion și thanatos

azi îmi verificam mailul pe yahoo când în dreapta îmi apare lana del rey cu reclamă la h&m. tristă, abătută, întunecată, mortuară, cu ochii aduși pe/de spate, că m-am și speriat – „lana del rey poartă colanți”, „lana del rey poartă rochie tweed”, „lana del rey poartă pulover de angora” (sau cum se numește materialul ăla oribil pufos flocos), fix model de pulover de care poartă toate tipele din twin peaks, cu fustă. (pentru că în twin peaks e mereu frig și se întâmplă lucruri bizare.) în fine, m-am întristat și io și mi-am zis în gând, ok, ok, mă duc și-mi iau și io colanți d-ăia că altfel sigur ceva rău mi se va întâmpla. totuși, stați liniștiți, fraților, sunt doar niște cârpe de la h&m, de ce atâta trufie funestă, atâta mister, păr bufant și iz de nebunie neînțeleasă. e mai mult decât pot îndura ochii mei, vă rog, lăsați-mă în pace!


4 responses to “fashion și thanatos

Leave a Reply

