amnezie

mi-au șters, desigur, comentariul, le-a fost rușine de ei înșiși, dar eu nu mă supăr. ce-aș mai vrea să-mi vorbească irina margareta nistor despre filme, cărți și ce mai știe ea, găină bătrână…

da, mă, au devenit cu toții nostalgici după vhs-urile vintage îmbâcsite de început de anii ’90 (că parcă nu era așa rău până la urmă, mai prindeai un film de hollywood, o țâță, o gâfâială uniform-răgușit redată, dar îți făceai treaba, hai dă-vă dreacu că vă plăcea), au scos-o de la naftalină și au pus-o dintr-o dată mare critic de artă, reper cultural de primă mână.

* * *

later edit: trebuie să vă anunț că între timp humanitas kretzulescu m-a și șters din listă (probabil din greșeală), nu mi-a dat nici o șansă. (oare îmi vor pune interdicție și în librăria reală?)


7 responses to “amnezie

Leave a Reply

