absconsa fantezie a casierei din fiecare femeie

locul meu preferat este la mega image. au stil și numa bunătățuri și nu o iei razna de nebun prin el ca în carrefour, de exemplu. am și aplicat la ei ca „șef de departament”, că-ți cereau studii superioare; din păcate, pentru postul de casier n-am trimis cv, că-ți cereau doar bacul, plus că io nu știu să umblu cu bani, însă fascinația pentru casierițele de la mega image nu cunoaște granițe, visez adesea că voi fi și eu cândva, când va veni clipa potrivită, de ce să forțez mâna destinului, acolo, pe scaun, la casă, cu un ecuson pe care să scrie în joacă „iuly” și să strig cu glas ascuțit, să răsune în tot magazinul, „co-rec-ți-eee!”… atunci pulărăul inert care păzește ușa se va trezi din moțăială și-și va pune pe dată fața autoritară, îndreptându-se cu pași apăsați spre casa mea de marcat, unde eu, proastă cum sunt, am tastat ceva greșit, căci numai el singur, din tot magazinul, din toți oamenii din lume, are puterea și îndurarea să-mi îndrepte și să-mi ierte greșeala. va scoate cheița precum falusul și o va băga în mica yală a casei de marcat, în timp ce privirile-i vor fi ațintite asupra mea; alteori, dimpotrivă, mă va ignora complet, lăsându-mă pe mine, biată casieră începătoare, să-i sorb din ochi mișcările-i zdravene de animal și să-mi doresc să mă plesnească cu cheia peste față, ca data viitoare să fac corect bonul fiscal! nu-i de mirare că numai un bărbat adevărat poate fi gardian la mega image. numai uitați-vă, femeilor, la bărbații de lângă voi și veți fi decepționate de cât de puțini, îi numeri pe degete, trec testul paznicului…


6 responses to “absconsa fantezie a casierei din fiecare femeie

  • van der cuc

    Eu asta visez, asta pictez.

  • ex libris

    asta cu paznicii – barbati adevarati e numai un mit (inca unu, la naiba…)
    intr-o vreme cunosteam, din motive profesionale, paznicii de la libraria noi, si unul mi-a marturisit intr-un moment de slabiciune ca in tura de noapte nu urcau pana la etaj, unde era buda; nuuu, pentru ca sus era intuneric, preferau sa foloseasca o sticla de plastic.
    da’ poate o fi caz izolat…

  • Adrian Haidu

    nu cred ca e izolat, la toti paznicii le e frica si prefera sticla de plastic, am observat si eu asta

  • voroncas

    @ex libris
    bine că nu se apucau să citească o carte să mai uite de frică!

    @Adrian
    sticla de nestea, cu gâtul mai larg.

  • Mersi

    Vin aici (La Mega Image) oridecateori trebuie sa rad ca sa nu ma vait/ adorm. Cand ajung la ‘Corectieeeee’ ma pufneste un ras isteric si nu ma mai deranjeaza nimic.

Leave a Reply

