cine vrea să fie român

un om de omenie mi-a trimis ceea ce se va citi mai jos: răspunsurile, să le zic excentrice, ale alora de vin din curul pământului că vor cetățenie română și, evident, tre’ să treacă prin niște teste (mie mi se par ireale, dar se pare că unul dintre examinatori o să scoată și o carte pe tema asta, om vedea):

– Ştiţi cine este preşedintele României?

– Da, domnul Troian Basculescu.

 

– Cine a fost Ştefan cel Mare?

– A fost un preşedinte român care a reuşit sa bage Romania in NATO.

 

– Știţi cine este Mihai Eminescu?

– Da, este singurul poet român şi deci un erou este el!

 

– Ce ştiti despre relieful României?

– Este un relief bun, unde din pacate există si infractori.

 

– Cine are drept de vot în România?

– Cine zice guvernul.

 

– Ce vă place dumneavoastră cel mai mult în România?

– Faptul că e deschisă până tărziu, aici e o viaţă care noi n-am avut-o.

 

– Aveţi prieteni români?

– Am, dar nu mai am, ei au furat de la mine niste afaceri. Dar nu suparat, nu sunt, nu suparat, Dumnizeu are griji.

 

– Ştiţi care este religia majoritară in România?

– Este creştini din aceia care nu stau pe scaun in biserică.

 

-Aveţi un loc de muncă în România?

– Nu am loc căci este foarte aglomerat, mai ales dimineaţa si seara.

 

– Ce apreciaţi la poporul român?

– Caci ii place negrii mai mult decât ţiganii, deşi ţiganii sunt nu aşa de negri.

 

– Vă place muzica românească?

– Da, mie imi place foarte mult, pentru ca cânta despre lucruri fără război şi Fuego şi Pepe sunt nişte un fel de simbol etnic.

 

– Cunoaşteţi vreun sportiv român?

– Nu cunosc pe nimeni, dar ii ştiu pe toţi, unii sunt Civu, Haghi, Ghicu, Nadia, Ducadal, Curnicova si Becali.

 

– Care e cea mai importantă calitate a cetăţeanului român?

– Calitatea intâi.

 

– Aveţi familie?

– Am, dar nu este familia mea, este familia lui prietenul meu.

 

– Pe o scară de la 1 la 10, la ce nivel credeţi că va aflaţi cu limba română?

– Nu am scară acasă, locuiesc la un bloc.

 

– Ce impresie aveţi despre istoria României?

– E foarte frumoasă pentru că are culori stralucite pe copertă.

 

– Cu ce vă ocupaţi aici, în România?

– Eu nu sunt ocupat cam niciodată.

 


One response to “cine vrea să fie român

  • Rochii de vara

    Tari rau! :P asa raspunsuri elaborate care nu spun nimic in esenta….nu trebuie lasti sa se alature celor cateva milioane de ignoranti care exista deja in tara…..Stop!

Leave a Reply

