obsesiv-compulsiv

aflu tragica poveste a unui unchi îndepărtat: „f. n-o lăsa niciodată pe m. [soția] să-i calce rufele și nici să-i facă bagajul când plecau undeva; apoi tot el și le așeza la loc în șifonier. era și cu numismatica și știa exact ce cărți are și ce-i lipsește – și avea o bibliotecă cât peretele. dacă te vedea că ai pus cartea deschisă cu fața în jos, ți-o lua și nu-ți mai dădea alta! își făcuse un caiet cu toate filmele pe care le văzuse și unde… a jucat la loto 22 de ani la rând exact aceleași numere și a câștigat o dacie.”

de mine sper să se-ndure dumnezeu din timp.


7 responses to “obsesiv-compulsiv

  • petrov

    si eu tot incerc sa joc aceleasi numere da le pierd dupa vreo 3 sapt in plm. oricum am retinut cu totii ca ai pedigree=))

  • scorchfield

    eu am avut un unchi care mă punea să piepten ciucurii (franjurii), avea un pieptene mare dintr-un metal moale, cred că aluminiu, mi-a rămas de la ei cartea „Insula misterioasă”, prima ediție (princeps cred că se zice), de Jules Verne. Unchiul meu își făcea singur etichetele pe care le lipea pe sticlele ce conțineau vinul lui. Oameni nebuni, dar de care îmi este dor.

  • voroncas

    @petrov
    pana la dacie mai ai de luptat.
    sper sa mor repede, sa nu las anecdote de-astea triste cu mine.

    @scorchfield
    tocmai, ca nu voiam sa pun in evidenta vreun pitoresc in povestea asta, ci doar tragedia trista.

  • scorchfield

    Cred că „dorul”, cuvânt sfânt în poezia română, nu are nimic pitoresc în el – în cuvântul „dor”.

  • Dr. Fridolin

    da, oricat de pitoresti ar fi obsesiv-compulsivii, tragismul lor depaseste anecdotica. marea mea iubire din timpul facultatii fraca mocheta de la camin, cu perie si detergent, o data pe zi, iar fiecare lucru in camera aia inghesuita era asezat milimetric. orice obiect mutat sau lasat neglijent pe undeva urma sa declanseze, invariabil, o cearta pentru care culegea un cu totul alt motiv, la intamplare. ea a sfarsit, peste ani, la dezalcoolizare, cu ficatul distrus, fara a reusi sa-si accepte in totalitate lesbianismul, desi am fost ultimul barbat din viata ei, urmandu-mi numai fete. eu m-am zvarcolit traumatizat vreo doi ani dupa despartire, iar o terapie buna ar scoate la iveala faptul ca nici acum, probabil, nu mi-am revenit in totalitate…

  • garcea

    da la astialantii cum ne zice? ca messy nu´s(astia´s mai mult cu strinsu´pina se sufoca) adica sa ma explic, io de exemplu imi spal&agat rufele la uscat de nevoie ca n´am menajera si colega de apartament e ciufuta; mi le si aranjez in cosu´de rufe pe caprarii: ciorapi, chiloti, tricouri da´cind ajung in camera mi se termina elanu´. Dimineata e un deliciu cind incep sa rascolesc p´acolo..ce las in urma va imaginati.

  • Dumitru Continent

    ma duc pan’ la baie. daca vine spune-i sa mai aduca o bere.

Leave a Reply

