mai bine stai acasă

deci vineri am zis să bag și eu un ochi la cică pr&ad fair organizat la bcu, că poate-mi fac o carieră zguduitoare în publicitate, că și io am idei și chestii. plus că m-am uitat și la mad men! ce să mai, nici nu mai zic. așa. și scria acolo că să vii cu cv-ul, că cine știe. prima dată am zis să mi-l printez în 10 exemplare. să fie pentru toată lumea. apoi mi-am dat seama că iese prea scump pentru nimic. apoi am zis că-mi fac doar 2. da apoi am zis că dacă ies oportunitățile în cale și rămân fără cv-uri de depus. așa că am printat 4. ca să fie bine. am ajuns pe la 6pm p-acolo (târgul dura până la 8pm). dar era deja cam pe la spartul târgului. ăștia aveau alte treburi. normal că veniseră acolo s-0 fută relațional și să-și facă reclamă. logic. ca la orice târg. doar nu-s proști. am io accese de naivitate. în fine, m-am distrat. cei mai mulți de pe la standuri în principiu aveau treburile lor, nu te băgau în seamă, ba chiar aveai senzația că ești un intrus care-a venit să-și bage nasul în activitățile lor de pr&ad super-solicitante și super-witty, n-ai cum să-nțelegi tu.

iar ăia care te racolau erau rupți în cur. deci m-am oprit la 2 pisde unde am zis că vreau să fiu copywriter. speram să mă pună să desenez pisicuțe și faze, să arăt că-s jovială, creativă și jucăușă. nu, m-au pus să fac cică un test pe o tabletă d-aia prestigio pe care nu vedeam nimica și care se mișca ca o pulă. ca să aflu ce fel de job mi se potrivește. așa, și aveam de ales – dacă sunt pisică vicleană, papagal vorbăreț, din astea. dacă-s zodie de foc, de apă și toate cele. ce culoare-mi place. chestii de-astea cute. și mi-a ieșit că-s menită să fiu copywriter. m-am bucurat deosebit de mult.

apoi m-am dus (la) „la un ceai”, care-i o ceainărie pe la popa tatu/berthelot, zona aia. aveau proiecție bunuel, îngerul exterminator. p-ăsta nu-l văzusem. casă frumoasă, dichisită, art deco, cum s-ar spune. înfulecam la quiche-ul cu somon și astea și a venit o pisdă blondă să facă poze. când mestecam, când băgam dumicatu și când scoteam furculița. și tot așa. cu flash zdravăn în ochi. apoi a început filmu. apoi mai spre finalu filmului aceeași pisdă blondă, care-mi și imaginez că era intens penetrată de arta lui bunuel, a reînceput să facă poze. de data asta la proiecția de pe perete. și făcea poze de nu se mai oprea, pentru că era o profesionistă. iar fotografului profesionist tre să-i ierți măgăriile, că-și bagă obiectivu falic în gura ta sau că-ți fute filmul care oricum e pe final, deci asta a fost, cu sunetul ăla – cum se numește? – tipic al camerei foto. a, da, firește, pozele au apărut și pe fb. că plm nu se mai poate altfel. noțiunea de imagine-proprie-ca-proprietate a dispărut complet. a devenit o glumă.

dacă mai publicați poze cu mine pe fb și astea, să-mi puneți o dungă neagră pe ochi și steluțe pe sfârcuri, pls.

ăștia care vreți cultură miez, citiți aici. am scris despre niște căcat bulgăresc.


One response to “mai bine stai acasă

  • Cititor

    Asa, de curiozitate, daca tot am citit textul, de ce pisda si nu pizda. Ce forma de atenuare (?) femeiasca mai e si asta?

Leave a Reply

