un mesaj dur!!!

tocma deschid și o fb-ul și aflu că cică oana pellea, această fiică înțeleaptă a lui dan puric, a postat un mesaj dur pe net. sunt desigur foarte curioasă să văd și eu mesajul cel dur. cel crunt. cel sfâșietor. zice că azi la spectacol au sunat trei telefoane în sală și că îi venea să plece de pe scenă. și că n-a făcut-o din respect. bravo ei. „păcat. mare păcat. trist”, încheie actrița într-o notă și mai dură, după cum singuri puteți remarca uita.

dar când vin ăștia și-ți bășesc pe scenă o piesă d-aia ieftină, în buna moștenire a lu vacanța mare, nu se mai supără nimeni. respectul pentru public nu mai intră în discuție. publicu e prost și înghite bucuros orice. că-i la teatru. care-i demn prin definiție. de la sine. adică regizoru, actorii & co. nu mai trebuie să facă vreun efort în plus. mai dă-l în mă-sa pe public.

numa de curând ce-am fost la o bășină provincială a lu și cu piersic junior la metropolis. cu trogloditu ăla de paul ipate, îl știm cu toții din reclamele vodafone/maximia. acolo i s-a pecetluit cariera. că nici nu merită altceva.

bine, azi am fost la victor ieronim stoichiță. o fericită contrapondere. am luat autograf pe instaurarea tabloului. i-am zis de privire & disertația mea. nu de alta, dar omul nostru, viu, decent, modest și amabil, voia să știe cum și cine-i sunt cititorii. avem totuși un erudit într-ale artei de primă mână.


4 responses to “un mesaj dur!!!

  • Lotus

    auzi, da’ dacă io intru la tine pe blog și nu-mi plac etichetele pe care le-ai pus la articol, pot să te invit la un contact intim și privat? sau dacă tu intri într-un magazin și nu-ți place ce vând ăia, poți să-ți faci nevoile în mijlocul lui? de ce, că te-a obligat patronu’ să-i calci pragu’?

  • intotdeauna

    @Lotus sigur ca poti sa-ti faci nevoile la magazin. poti sa-ti faci nevoile chiar si la teatru. trebuie doar sa ai un pic de vointa. si aprobare de la patron, desigur. eu unul mi-as face nevoile peste tot unde nu mi se ofera alternativa unei bude gratis. trebuie doar un pic de vointa, eu ce zic…

  • petrov

    superba ultima propozitie, la cat mai multe simpozioane!

  • voroncas

    da, nush ce dracu m-a apucat.

Leave a Reply

