hierofanie

unica și neprețuita mea contribuție în domeniul matematicii s-a produs prin clasa a X-a. în liceu de informatică era greu de răzbit pentru un om ca mine, așa că trebuia să profit de orice ocazie să mă fac auzită. eram la ora de matematică, un coleg scria la tablă, iar eu deodată mă ridic și spun, nemaiîncăpându-mi în piele de atâta vigilență: „a greșit – a scris că sin de 45 egal cu cos de 45.”

„i-auziți”, a zis profu, întorcându-se mirat către clasă. „stai jos.”

 


3 responses to “hierofanie

  • AlexG

    Păi și aveai dreptate, filozofic vorbind. Procesul de calcul al sinusului e total diferit de cel al cosinusului. Că dădeau la fel e o pură întâmplare, zic și io.

  • scorchfield

    este OK, nimeni nu are aripile egale, nici măcar brațele, simetria nu există!

  • garcea

    la o faza d´asta am asistat si eu numa´ca la chimie. Tre´sa precizez ca la noi in clasa jumate picasera la electro&matefizica, cealalta jumatate eram idioti. Si il scoate profa pe unu´la tabla sa ii scrie formula butanului macar. Si ala saracu´ce sa faca, scrie “formula butanului”(deci titlu´la mareata opera) si ramine in rigor ignorensis ca nah. Altu´din clasa, da´nu un oarecare altu´ci insusi idiotu´suprem, aproape ca vomita “toarsaaa, toarsaa, a gresiiit” profa se uita peste umar constata in sictir ca de la flegma la euglena mai e o minune de mincat si il intreaba ” ce a gresit mai?” astalaltu´in extaz ” se scrie cu Hiii! ” si aproape explodeza “bhhhhutan!”

    PS io am ris nestapinit cu bale si lacrimi si profa a zis ca ma trece daca m´am prins de faza, da´nu s´a tinut de cuvant. ale cuie duamna, ale cuie..

Leave a Reply

