noii intelectuali

după-amiază într-o grădină bucureșteană unde se fac frappe & limonadă bune. nu pot să mă concentrez la nimic pentru că un playlist se repetă obsesiv și-mi face șanț pe creier. e unu care filosofează pe marginea unor teme abstracte, dar și concrete, precum praf stelar. care rimează cu praf stelar. apoi insistă asupra unor acumulări misterioase de cuvinte, de la introspecție în sus, direct din dicționarul de neologisme. trebuie că e un tip citit, educat, ironic chiar! aproape că mă pune pe gânduri. meditez la viață și la moarte deopotrivă.

norzeatic e mai mult decât un rapper. e un gânditor, un savant, un poet, un înțelept, un erudit, un iluminat. l-a rupt în gură pe guess who, fostul intelectual al poporului din rap-ul ro.

miercuri se întâmplă nu știu ce, iar niște oameni vor citi prin baruri din clasici, dar și din contemporani! norzeatic va rosti din el însuși, vă zic.


3 responses to “noii intelectuali

  • cindrel

    praf stelar sau frappe stelar ? … nu fin’ca ar fi capital pentru subiect … traiasca elitele ! :)

  • petrov

    e timpul sa actionam concertat impotriva acestui imbecil de norzeatic.

  • victor

    vexxatu e cel mai tare, frate, ia uite bucata aici: “cand faci revolutie cu tine insuti, nu poa s-o fure nimeni / sa faci revolutie cu semenii, nu inseamna sa vrei sa-i faci sa-ti semene”. adanc. si umed. am fost io si l-am vazut pe vexxatu, in seara aia,, dar a prestat slab. pacat, are potential. cel mai mult, mi-a placut ilinca goia, milf adevarat …

Leave a Reply

