mitul lui don juan (proces-verbal)

Buna ziua!
În urma alegerii temei de licență ( Mitul „Don Juan” în literatură) am început să cercetez site-urile în căutarea de noi informații și a unei bibliografii. În urma acestei căutării am avut plăcerea să va descopăr blogul,să vă citesc articolele și să aflu că ați susținut licența pe aceeași temă.
Rugămintea mea este, dacă aveți timp și plăcerea să-mi recomandați o bibliografie în ideea conceperii și descoperiri acestui mit, precum și articole sau lucrări pe această temă menite să îmi îmbogățească cunoștințele și să mă ajute să-mi concep ideea în vederea scrieri lucrări.
Mulțumesc anticipat!

am primit chestia asta pe fb de la o studentă cu șuvițe blonde din galați, iubitoare, firește, de frumos. vorba aia, mă doare mâna să-i dau bibliografia și s-o ajut în vederea îmbogățirii și ajutării conceperii ideii scrierii și elaborării sensibilei lucrări? nu. oameni suntem. dacă noi nu ne ajutăm între noi…


2 responses to “mitul lui don juan (proces-verbal)

Leave a Reply

