modă și cancer

lămuriți-mă. (nu vreau nici o lămurire, imaginile vorbesc de la sine.) văd peste tot pe net cum un grup de pizdălăi mondeni, bag de seamă, unii mai cunoscuți, alții mai puțin cunoscuți, unii de-a dreptul celebri, alții mai degrabă urban-obscuri, au decis – mă rog, altcineva mai ingenios a decis pentru ei – să-și lase (luna asta sau luna trecută sau așa ceva) barbă și/sau mustață. sub forma unui statement, am impresia, e vorba de o misiune la mijloc. un gest de importanță social-erotică. reabilitarea bărbii & a mustății. adică reabilitarea acelei bărbății sănătoase. habar n-am. acu paradoxu dracului e că pizdălăii ăștia virili arată, cu tot cu barbă & mustață, și mai pizdălăi. o fi de la sprâncenele pensate. de la frizura retezată atent. de la colanții strânși pe cur. sau de la privirea neglijent-fatală pe care-o aruncă spre orificiul fotografic.

și acu o să-mi spuneți că e vorba de un gest omenos în cadrul movember (strașnică combinație între moustache & november), unde bărbaților li se atrage atenția că pot face cancer la prostată, de exemplu. ceea ce însă nu anulează cu nimic ce spun mai sus. cu atât mai mult cu cât dimensiunea mondenă și de fashion  a evenimentului pare s-o domine zdravăn pe aia social-umanitară. pizdălăilor le place în primul rând să pozeze sexi. a, și că colateral și întâmplător participă și la o campanie umanitară (care-s oare rezultatele concrete?), păi e excelent. perversitatea e perfect legitimată, ce ușurare.


Comments are disabled.

